Pentru mai multe detalii, puteti accesa sectiunea "Cum Comand?" http://www.profihairshop.ro/articole/cum-cumpar
2. Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, Profihairshop onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
3. Activez in domeniul hairstyling. Ce beneficii am?
Daca detineti un salon de coafura sau o diploma de absolvire a unui curs de hairstyling/machiaj/cosmetica, veti putea obtine cardul de membru Profihairshop, pe baza caruia va veti putea bucura de 20% reducere la fiecare comanda. Mai multe detalii puteti afla aici: http://www.profihairshop.ro/articole/card-fidelitate
4. In cat timp va fi livrata comanda?
Comenzile sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat GLS in decurs de 1-2 zile lucratoare. Confirmarea comenzii va fi trimisa pe adresa e-mail mentionata la plasarea acesteia. Astfel, veti putea urmari comanda folosind numarul de AWB al coletului, accesand optiunea Track & Trace pe site-ul http://online.gls-romania.ro/
5. Cum modific sau anulez o comanda?
Daca doriti sa modificati sau sa anulati comanda plasata, ne puteti contacta pe email la shop@profihairshop.ro sau telefonic la 0730/5013605.
6. Cum platesc?
Inainte de finalizarea comenzii, aveti posibilitatea de a alege una dintre urmatoarele modalitati de plata:
- plata ramburs: numerar la livrarea coletului
- plata online cu cardul: serviciu securizat integrat prin PlatiOnline
- plata prin transfer bancar, in avans
Plata o veti efectua in contul nostru bancar, deschis la Raiffeisen Bank. Este important sa indicati numarul comenzii pentru a atribui corect plata comenzii dumneavoastra.
Tranzactia poate intarzia livrarea comenzii cu cel putin 2 zile lucratoare.
SC PROFIHAIRSHOP SRL
Banca Raiffeisen, Sibiu, Str: Piata Aurel Vlaicu, jud Sibiu
IBAN RO78RZBR0000060011917573 – Cont deschis in lei
7. Care sunt costurile aditionale pentru transport?
Livrarea este GRATUITA in cazul in care valoarea comenzii depaseste 200 lei. Taxa de transport este de 15 LEI pentru comenzi sub 200 lei, indiferent de zona.
8. Cum pot fi informat ca produsul a reintrat in stoc?
In momentul in care in dreptul unui produs apare "Nu este in stoc" - reprezinta faptul ca produsul nu este disponibil momentan si nu poate fi adaugat in cosul de cumparaturi. Pentru a primi notificare pe e-mail cu privire la reintrarea si disponibilitatea produsului in stoc, trebuie sa fiti autentificat in contul de client Profihairshop, apoi sa dati click in pagina de produs pe simbolul in forma de inima "Adauga in wishlist."
9. Care este perioada de garantie a produselor electro?
In cazul aparatelor profesionale pentru tuns/coafat, termenul de garantie este de 6 luni de la data achizitionarii produsului.
10. Vreau sa devin membru Profihairshop. Cum procedez?
Pentru a obtine cardul de membru Profihairshop trebuie sa completati formularul existent pe site la sectiunea "Aplica pentru un Card". Este necesar sa atasati copia dupa diploma de studii/ certificatul de inregistrare si o copie dupa cartea de identitate. Cardul de membru Profihairshop va va fi expediat la prima comanda plasata pe site.
11. Care este valabilitatea produselor?
Conform regulamentului CE nr. 1129/2009 exista "perioada de valabilitate dupa deschidere" (PAO) ce desemneaza perioada in care produsul cosmetic poate fi utilizat dupa deschiderea recipientului, fiind determinata printr-un numar de luni marcat pe eticheta. Uzual, perioada PAO este de 12-36 luni, marcata pe eticheta ca atare: 12M - 12luni, 24M -24 de luni, 36M - 36 luni. Dacă nu sunteți un utilizator profesional de produse cosmetice va recomandam sa achizitionati produse in cantitati mai mici, al caror continut poate fi consumat in intervalul de valabilitate.
12. Cate tipuri de vopsele exista?
Exista vopsele semi-permanente (Directions, Wella Color Touch, Wella Color Touch Instamatic) sau permanente (B.app, JOC, Londa, L'Oreal: Majirel, Majiblond, Majirouge; Oro del Marocco, Oro Therapy, Wella: Koleston, Illumina). De asemenea, puteti opta pentru vopsea cu amoniac (Joc, Londa, L'Oreal: Majirel, Majiblond, Majirouge; Wella: Koleston, Illumina) sau fara amoniac (B.app, Oro Therapy, Directions, Oro del Marocco, Wella Color Touch, L'Oreal Inoa).
13. Ce tip de oxidant sa folosesc?
Dupa cum este mentionat pe site-ul nostru, vopseaua nu este insotita de oxidant, acesta trebuie achizitionat separat.
Astfel, in functie de procedura dorita puteti alege concentratia potrivita de oxidant.
In cazul vopselei permanente, modul de actionare al oxidantului este urmatorul:
- oxidant cu concentratie 3% sau 10 volum - nu are putere de deschidere, se recomanda pentru inchiderea culorii parului
- oxidant cu concentratie 6% sau 20 volum - deschide 1 sau 2 trepte - recomandat nuantelor incepand cu treapta 2/ pana la treapta 7/
- oxidant cu concentratie 9% sau 30 volum - deschide 2, 3 trepte - recomandat nuantelor incepand cu treapta 8/ pana la treapta 11/
- oxidant cu concentratie 12% sau 40 volum - deschide 3,4 trepte - recomandat nuantelor pana la treapta 12/
Raportul de amestec dintre vopsea si oxidant difera de la o gama la alta, de aceea trebuie respectate instructiunile fiecarui produs in parte.
In cazul vopselei semi-permanente, trebuie utilizat oxidantul corespunzator.
De exemplu, vopselele Wella Color Touch si Wella Instamatic functioneaza exclusiv cu Emulsia Color Touch cu concentratie de 1,9% sau 4%.
Vopselele din gama Directions se utilizeaza fara oxidant.